مدیریت 1403/08/12 در: نظرات: بازدیدها: 13684 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM (Customer Relationship Management) یک استراتژی و مجموعهای از فناوریها و فرآیندهایی است که برای مدیریت و تجزیهوتحلیل تعاملات با مشتریان و دادههای مربوط به آنها استفاده میشود. مطالعه 1403/08/12 در: نظرات: بازدیدها: 13870 مدیر برند مدیر برند فردی است که مسئولیت ایجاد، توسعه و مدیریت هویت و تصویر برند یک سازمان یا شرکت را بر عهده دارد. هدف اصلی او ایجاد ارتباط قوی بین برند و مخاطبان است تا درک و احساسات مثبتی نسبت به برند ایجاد کند و جایگاه مناسبی در بازار برای آن به دست آورد. مطالعه ◀ 1 ▶