تجارت الکترونیک 1403/08/01 در: نظرات: بازدیدها: 8320 توسعه وب (Web Development) توسعه وب (Web Development) به فرآیند طراحی، ایجاد، پیادهسازی و نگهداری وبسایتها و برنامههای تحت وب گفته میشود. این حوزه شامل تمام مراحل فنی و خلاقانهای است که به وبسایتها و برنامههای آنلاین اجازه میدهد که برای کاربران قابل استفاده باشند. مطالعه 1403/08/01 در: نظرات: بازدیدها: 1723 بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) بازاریابی دیجیتال به مجموعهای از فعالیتها و استراتژیهایی اطلاق میشود که با استفاده از اینترنت و دیگر کانالهای دیجیتال برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند انجام میشود. مطالعه 1403/08/01 در: نظرات: بازدیدها: 7942 طراحی تجربه کاربری (UX Design) طراحی تجربه کاربری (User Experience Design یا UX Design) یک فرآیند جامع است که با هدف بهبود تجربه کاربران هنگام تعامل با محصولات، سیستمها، یا خدمات انجام میشود. مطالعه 1403/08/01 در: نظرات: بازدیدها: 8254 مدیریت پایگاه داده (Database Management) مدیریت پایگاه داده (Database Management) به مجموعهای از فرآیندها، ابزارها و تکنیکهایی گفته میشود که به منظور سازماندهی، ذخیره، بازیابی، مدیریت و حفظ دادههای دیجیتال در یک سیستم کامپیوتری انجام میشود. مطالعه 1403/08/01 در: نظرات: بازدیدها: 531 تحلیل داده (Data Analytics) تحلیل داده (Data Analytics) فرایند بررسی، پالایش، تبدیل، و مدلسازی دادهها به منظور کشف اطلاعات مفید، نتیجهگیری و تصمیمگیری هوشمندانه است. تحلیل دادهها با استفاده از ابزارها و تکنیکهای مختلف، اطلاعات ارزشمندی را از دادههای خام استخراج میکند که میتواند به سازمانها، مدیران و تحلیلگران کمک کند تا تصمیمات دقیقتر و مؤثرتری بگیرند. مطالعه 1403/08/01 در: نظرات: بازدیدها: 740 امنیت سایبری (Cybersecurity) امنیت سایبری یا Cybersecurity به مجموعهای از فرآیندها، تکنولوژیها، و اقدامات اشاره دارد که به منظور محافظت از سیستمهای کامپیوتری، شبکهها، دادهها و اطلاعات حساس در برابر دسترسی غیرمجاز، حملات سایبری، یا تخریب عمدی یا تصادفی آنها طراحی شده است. مطالعه 1403/07/30 در: نظرات: بازدیدها: 899 بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به مجموعهای از فعالیتها و تکنیکهایی اشاره دارد که به منظور افزایش دید و ترافیک وبسایتها از طریق موتورهای جستجو انجام میشود. مطالعه 1403/07/30 در: نظرات: بازدیدها: 291 بازاریابی شبکههای اجتماعی (Social Media Marketing) بازاریابی شبکههای اجتماعی به معنای استفاده از پلتفرمهای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و دیگر شبکهها به منظور تبلیغ محصولات یا خدمات و ایجاد ارتباط با مشتریان است. مطالعه ◀ 1 2 ▶