بازاریابی و فروش 1403/08/13 در: نظرات: بازدیدها: 15545 بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به مجموعهای از فعالیتها و استراتژیهای بازاریابی اشاره دارد که با استفاده از ابزارهای دیجیتال و آنلاین انجام میشود. مطالعه 1403/08/03 در: نظرات: بازدیدها: 6059 بازاریاب (Marketer ) بازاریاب به فردی اطلاق میشود که در تمامی جنبههای بازاریابی مهارتهای گسترده و عمیق دارد و قادر است در هر مرحله از فرآیند بازاریابی بهطور مؤثر عمل کند. مطالعه 1403/08/02 در: نظرات: بازدیدها: 6496 بازاریابی شبکهای (Network Marketing) بازاریابی شبکهای (Network Marketing)، که گاهی به عنوان بازاریابی چندسطحی (MLM یا Multi-Level Marketing) نیز شناخته میشود، یک مدل کسبوکار است که در آن افراد محصولات یا خدمات یک شرکت را مستقیماً به مشتریان خود میفروشند. مطالعه 1403/08/02 در: نظرات: بازدیدها: 1096 مدیر تبلیغات و بازاریابی درجه 1 مدیر تبلیغات و بازاریابی درجه 1 مسئول طراحی و اجرای استراتژیهای تبلیغاتی و بازاریابی سازمان است. این فرد باید توانایی ترکیب خلاقیت و تحلیلهای دقیق بازار را داشته باشد تا بتواند مشتریان جدید را جذب کرده و روابط با مشتریان موجود را حفظ کند. مطالعه 1403/08/02 در: نظرات: بازدیدها: 5007 مدیر فروشگاه مدیر فروشگاه فردی است که مسئولیت مدیریت و کنترل تمام جوانب عملیاتی یک فروشگاه را بر عهده دارد. مطالعه 1403/08/02 در: نظرات: بازدیدها: 690 بازاریابی تلفنی ویژه نابینایان بازاریابی تلفنی، به عنوان یکی از روشهای موثر در ارتباط با مشتریان، میتواند برای افراد نابینا نیز فرصتهای شغلی مناسبی ایجاد کند. با توجه به پیشرفتهای فناوری و ابزارهای کمکی، نابینایان میتوانند با موفقیت در این حوزه فعالیت کنند و به عضوی ارزشمند از تیمهای فروش تبدیل شوند. مطالعه 1403/07/15 در: نظرات: بازدیدها: 403 نماینده فروش نماینده فروش فردی است که به نمایندگی از یک شرکت یا سازمان، محصولات یا خدمات آن را به مشتریان عرضه کرده و سعی میکند فروش را افزایش دهد. او نقش اصلی در برقراری ارتباط با مشتریان، ارائه اطلاعات محصول، و پیگیری سفارشات را ایفا میکند. نماینده فروش میتواند در صنایع مختلفی مانند فناوری، مواد غذایی، لوازم خانگی، محصولات بهداشتی و غیره فعالیت کند. مطالعه 1403/07/15 در: نظرات: بازدیدها: 2288 بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی یکی از شاخههای بازاریابی است که به تبلیغ، ترویج و فروش محصولات و خدمات مرتبط با ورزش و رویدادهای ورزشی میپردازد. این نوع بازاریابی به طور خاص به بهرهبرداری از جذابیت ورزش و ارتباطات آن با طرفداران و مصرفکنندگان محصولات ورزشی میپردازد. بازاریابی ورزشی شامل تبلیغ تیمهای ورزشی، ورزشکاران، رویدادهای ورزشی، برندهای مرتبط با ورزش، محصولات ورزشی و حتی سالنها و باشگاههای ورزشی میشود. مطالعه ◀ 1 2 ▶